Trefl puzzle Včelka Mája - Dobrodružství 4v1

Kód: 343564
Novinka
Neohodnoceno
179 Kč –34 %
Trefl puzzle Včelka Mája Dobrodružství 4v1
179 Kč –34 % 118 Kč
Vyprodáno
Položka byla vyprodána…

Ne jedna, ne dvě, ale až čtyři hádanky v jedné krabičce je opravdová lahůdka pro milovníky logických her! Po aranžování získáte čtyři obrázky různých velikostí s postavami milovanými dětmi. Pestrý počet prvků umožňuje hraní mladším i mírně starším dětem. Další zábavou může být včasné aranžování, porovnávání obrázků, hledání rozdílů a podobností. Krásná grafika a schopnost společně tvořit jsou důvody, proč si děti rády hrají hádanky.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Ne jedna, ne dvě, ale až čtyři hádanky v jedné krabičce je opravdová lahůdka pro milovníky logických her! Po aranžování získáte čtyři obrázky různých velikostí s postavami milovanými dětmi. Pestrý počet prvků umožňuje hraní mladším i mírně starším dětem. Další zábavou může být včasné aranžování, porovnávání obrázků, hledání rozdílů a podobností. Krásná grafika a schopnost společně tvořit jsou důvody, proč si děti rády hrají hádanky.

Doplňkové parametry

Kategorie: Minipuzzle - sestavy
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 0.4 kg
EAN: 5900511343564
Věk: od 3 let
Pohlaví: Univerzální
Materiál: Karton
Vyrobeno: Polsko
Počet dílků: 12,15,20,24
Rozměr balení: 28 x 28 x 6 cm
Rozměry: 28,5 x 20,5 cm
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Firma Trefl je dynamicky se rozvíjející rodinná společnost, která patří k nejvýznamějším evropským výrobcům puzzle. Společnost je na trhu již od roku 1985.

Trefl vytváří produkty s ohledem na děti, mládež a celé rodiny. Cílem firmy je aby jejich bezpečné a tradiční hračky poskytovaly zajímavé informace o společném trávení času a podporovaly učení a porozumění okolnímu světu. Dynamická interakce, společný smích, individuální nebo týmové řešení hádanek nebo skládání puzzle jsou příklady aktivit s využitím našich produktů.

Firma Trefl věří, že zákazníci sáhnou po jejich produktech, protože ve stále více virtuálním světě podporují tradiční komunikaci a vzdělávání založené na skutečných slovech a gestech.