Zákaznická podpora:792 365 395info@termihracky.cz
Měna
CZK

Soubor her 2v1 Člověče, nezlob se + Psí závod Tlapková patrola/Paw Patrol

Kód: D18967
Neohodnoceno
Značka: Trefl
389 Kč –21 %
Soubor her 2v1 Člověče, nezlob se + Psí závod Tlapková patrola/Paw Patrol
389 Kč –21 % 305 Kč
Skladem. (>5 ks)
Můžeme doručit do:
6.5.2024
Možnosti doručení
Klasické hry pro celou rodinu. Člověče, nezlob se! - Přiveďte všechny figurky do domečku. Dejte si pozor na své soupeře, které jistě potkáte po cestě. Kdo bude mít větší štěstí v hodu kostkami? Psí závod - Zúčastněte se závodu s neočekávanými zvraty. Na vaší cestě se setkáte s políčkami, která vás vzdálí od vašeho cíle a nebo vám umožní dosáhnout cíle rychleji. Kdo bude vítězem? Obsah balení: deska, kostka, 16 figurek ve 4 barvách, návod.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Klasické hry pro celou rodinu. Člověče, nezlob se! - Přiveďte všechny figurky do domečku. Dejte si pozor na své soupeře, které jistě potkáte po cestě. Kdo bude mít větší štěstí v hodu kostkami? Psí závod - Zúčastněte se závodu s neočekávanými zvraty. Na vaší cestě se setkáte s políčkami, která vás vzdálí od vašeho cíle a nebo vám umožní dosáhnout cíle rychleji. Kdo bude vítězem? Obsah balení: deska, kostka, 16 figurek ve 4 barvách, návod.

Doplňkové parametry

Kategorie: Stolní hry
Hmotnost: 0.6 kg
Věk: od 4 let
Pohlaví: Univerzální
Materiál: Karton
Rozměry: 24 x 24 x 5cm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Firma Trefl je dynamicky se rozvíjející rodinná společnost, která patří k nejvýznamějším evropským výrobcům puzzle. Společnost je na trhu již od roku 1985.

Trefl vytváří produkty s ohledem na děti, mládež a celé rodiny. Cílem firmy je aby jejich bezpečné a tradiční hračky poskytovaly zajímavé informace o společném trávení času a podporovaly učení a porozumění okolnímu světu. Dynamická interakce, společný smích, individuální nebo týmové řešení hádanek nebo skládání puzzle jsou příklady aktivit s využitím našich produktů.

Firma Trefl věří, že zákazníci sáhnou po jejich produktech, protože ve stále více virtuálním světě podporují tradiční komunikaci a vzdělávání založené na skutečných slovech a gestech.