Puzzle Transformers 4v1 (35,48,54,70 dílků)
Kód: 1343137Detailní popis produktu
Ne jedna, ne dvě, ale až čtyři puzzle v jedné krabičce jsou opravdovým zážitkem pro milovníky puzzle! Po poskládání získáme čtyři obrázky různých velikostí s postavami, které děti milují. Sada dokonale splňuje očekávání sourozenců - každý si uspořádá svůj oblíbený obrázek i ve stejnou dobu. Různorodý počet dílků umožňuje hrát jak mladším, tak mírně starším dětem. Poskládání na čas, porovnávání obrázků, hledání rozdílů a podobností může být další pestrou zábavou. Krásná grafika a schopnost tvořit společně jsou důvody, proč si děti rádi hrají s těmito puzzle.
Puzzle vhodné pro děti!
K výrobě puzzle jsme použili ekologické materiály a lněný papír, který eliminuje odraz světla, což zaručuje bezpečnost a zábavu.
Obsah balení:
1 puzzle 35 dílků
1 puzzle 48 dílků
1 puzzle 54 dílků
1 puzzle 70 dílků
Pro děti od 4 let
Puzzle jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů s použitím speciálního kalandrovaného papíru odrážejícího světlo, což usnadňuje lepší ukládání. Výrobek je vyroben v Polsku a pro jeho výrobu byly použity ekologické materiály.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Minipuzzle - sestavy |
|---|---|
| Záruka: | 2 roky |
| Hmotnost: | 0.5 kg |
| EAN: | 5900511343137 |
| Věk: | od 4 let |
| Pohlaví: | Kluk |
| Materiál: | Karton |
| Vyrobeno: | Polsko |
| Rozměry: | 28,5 × 20,5 cm |
| Rozměry dílků: | 4 – 2,8 cm |
| Položka byla vyprodána… | |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Firma Trefl je dynamicky se rozvíjející rodinná společnost, která patří k nejvýznamějším evropským výrobcům puzzle. Společnost je na trhu již od roku 1985.
Trefl vytváří produkty s ohledem na děti, mládež a celé rodiny. Cílem firmy je aby jejich bezpečné a tradiční hračky poskytovaly zajímavé informace o společném trávení času a podporovaly učení a porozumění okolnímu světu. Dynamická interakce, společný smích, individuální nebo týmové řešení hádanek nebo skládání puzzle jsou příklady aktivit s využitím našich produktů.
Firma Trefl věří, že zákazníci sáhnou po jejich produktech, protože ve stále více virtuálním světě podporují tradiční komunikaci a vzdělávání založené na skutečných slovech a gestech.
